Pojęcia wykorzystane w Regulaminie mają następujące znaczenie:
AquaBox Polska Sp.z o.o. – spółka pod nazwą “AQUA BOX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ” z siedzibą pod adresem: Generała Tadeusza Kościuszki 18/22, 25-310 Kielce, Polska, NIP 6572990260, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Kielcach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001111883, o kapitale zakładowym w wysokości: 50 tys. zł.
Wodorowawoda.pl – sklep internetowy, dostępny w domenie Wodorowawoda.pl, prowadzony przez AquaBox Polska Sp.z o.o.
Operator płatności – zewnętrzny podmiot, obsługujący płatności elektroniczne w ramach Wodorowawoda.pl (np. Blik, karta płatnicza, przelew pay-by-link itp.).
Rejestracja – proces założenia Konta przez Użytkownika.
Użytkownik – posiadacz Konta w ramach Wodorowawoda.pl.
Konto – zbiór funkcjonalności i danych dostępnych dla Użytkownika, za pomocą loginu (ciągu znaków) i hasła, za pośrednictwem którego korzysta z Wodorowawoda.pl.
Regulamin – niniejszy dokument.
Gość – osoby bądź podmioty nieposiadające Konta lub korzystające z Wodorowawoda.pl bez zalogowania się do Konta.
Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Regulamin określa prawa i obowiązki AquaBox Polska Sp.z o.o., Użytkowników i Gości w ramach Wodorowawoda.pl.
Do poprawnego działania Wodorowawoda.pl wymaga:
O ile z Regulaminu wyraźnie nie wynika co innego, wszelkie postanowienia odnoszące się do Użytkownika stosuje się odpowiednio do Gościa.
Użytkownik korzystając z Wodorowawoda.pl jest zobowiązany do:
Korzystanie z Wodorowawoda.pl bez posiadania Konta jest ograniczone do podstawowych funkcjonalności, w szczególności przeglądania podstron produktów, treści oraz składania zamówień.
Założenie Konta wymaga podania danych określonych w formularzu rejestracyjnym oraz ustalenia hasła.
Konto umożliwia Użytkownikom korzystanie z dodatkowych funkcjonalności, w szczególności: a. Tworzenia i zarządzania listą adresów dostawy; b. Tworzenia i zarządzania listą zapamiętanych produktów; c. Dostęp do historii zamówień; d. Zmianę hasła; e. Zarządzanie preferencjami marketingowymi. Funkcjonalności Konta są dostępne wyłącznie dla zalogowanego Użytkownika.
Z chwilą naciśnięcia przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” Użytkownik składa wiążące zamówienie na produkty lub usługi w ramach Wodorowawoda.pl i zobowiązuje się opłacić zamówienie w całości, wraz z kosztami dostawy. Umowa sprzedaży produktów lub wykonania usługi zostaje zawarta z chwilą akceptacji złożonego zamówienia przez AquaBox Polska Sp.z o.o. drogą mailową. AquaBox Polska Sp.z o.o. może anulować zamówienie Użytkownika, podając przyczynę. W przypadku gdy Użytkownik nie opłacił złożonego zamówienia, podlega ono anulowaniu w ciągu 5 dni od jego złożenia, nawet jeśli zostało ono potwierdzone przez AquaBox Polska Sp.z o.o.. Nie dotyczy to zamówień, w których Użytkownik wybrał opcję płatności za pobraniem (przy odbiorze).
Potwierdzone i opłacone (w przypadku płatności z góry) zamówienie zostanie dostarczone na adres podany przez Użytkownika w procesie zakupu i w wybranej przez niego formie.
Termin podany na podstronie z produktem określa planowany termin wysłania przez AquaBox Polska Sp.z o.o. danego produktu, nie jest to zaś termin jego dostarczenia do Użytkownika. W przypadku gdy termin jest określony w dniach, są to dni robocze od poniedziałku do piątku.
Szczegóły oraz odpłatność dostawy określa oferta opublikowana na podstronie danego produktu oraz są one wyraźnie wskazane w trakcie procesu składania zamówienia. Jeżeli nie jest możliwe precyzyjne określenie ostatecznej kwoty, na stronie produktu lub w osobnej zakładce dotyczącej dostawy podany zostanie szacunkowy zakres kosztów dostawy od 15 zł do 35 zł.
W ramach Wodorowawoda.pl oferowana jest dostawa na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Planowany termin wysłania jest określany osobno dla każdego rodzaju produktu. W przypadku gdy w ramach jednego zamówienia znajdują się różne produkty, AquaBox Polska Sp.z o.o. stosuje do całego zamówienia najdłuższy z tych terminów.
W przypadku oznaczenia oferty hasłem „Przedsprzedaż” Użytkownik składa zamówienie na produkt, który nie jest aktualnie w ofercie Wodorowawoda.pl. W przypadku gdy zbyt mała liczba osób zdecyduje się na złożenie zamówienia w ramach przedsprzedaży lub warunki wpływające na sprzedaż ulegną zmianie (np. cena, opodatkowanie, wycofanie z dystrybucji, zmiana parametrów itp.), AquaBox Polska Sp.z o.o. może anulować zamówienie i zwrócić Użytkownikowi wpłacone środki taką samą metodą, jak dokonana płatność. W przypadku rozpoczęcia realizacji zamówień złożonych w ramach przedsprzedaży, AquaBox Polska Sp.z o.o. powiadomi Użytkownika o uruchomieniu realizacji zamówienia wraz z szacunkowym czasem jego realizacji.
Płatności za zamówienia złożone w Wodorowawoda.pl Użytkownik dokonuje według wybranej przez siebie metody. W przypadku skorzystania z usług Operatora Płatności, Wodorowawoda.pl nie jest dostawcą usługi płatności. Operatorem płatności jest Imoje.
AquaBox Polska Sp.z o.o. może utworzyć i rozpowszechniać Kody, które umożliwiają obniżenie ceny, np. danego produktu, dostawy czy całego zamówienia, lub które przyznają Użytkownikowi dodatkowe uprawnienia. Szczegółowe zasady dotyczące Kodów rabatowych, w tym ograniczenia, czas trwania, warunki ich wykorzystania czy otrzymania, AquaBox Polska Sp.z o.o. określi każdorazowo dla danego Kodu w osobnej informacji bądź dokumencie.
Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od otrzymania towaru, bez podania przyczyny, zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r.
Prawo do odstąpienia od umowy na zasadach opisanych w niniejszym paragrafie przysługuje również Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania wykraczających poza konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Towar nie może być zniszczony ani zalany wodą.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy złożyć stosowne oświadczenie. Można to zrobić: a. Wypełniając formularz zwrotu dostępny na stronie https://wodorowawoda.pl/zwrot/ w formie online lub jako interaktywny PDF. b. Przesyłając oświadczenie na adres e-mail: [email protected].
Należy odesłać towar niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowano AquaBox Polska Sp.z o.o. o odstąpieniu od umowy. Adres do zwrotu: Autoryzowane Centrum Serwisowe AquaBox Polska Sp.z o.o., ul. Kościuszki 18/22, 25-310 Kielce. Do przesyłki zwrotnej prosimy dołączyć dowód zakupu (oryginał lub kopię). Przesyłka powinna być rejestrowana i odpowiednio zabezpieczona.
W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru zależne od wielkości przesyłki w zakresie podanym w punkcie § 10.
Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania towaru przez AquaBox Polska Sp.z o.o. lub dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Płatności elektroniczne zostaną zwrócone tą samą metodą, a płatności za pobraniem na wskazany numer konta bankowego.
Użytkownik ma prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących korzystania z Wodorowawoda.pl, w tym nabywania produktów czy usług. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady, przysługujące Konsumentom, stosuje się również do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
Reklamacje można składać za pośrednictwem formularza online lub interaktywnego PDF na stronie https://wodorowawoda.pl/zwrot/.
Reklamacja powinna zawierać: a. Imię i nazwisko; b. Login (jeśli posiada Konto) lub numer zamówienia; c. Szczegółowy opis zdarzenia będącego przyczyną reklamacji; d. Wskazanie kontaktu (adres e-mail) na jaki ma wpłynąć odpowiedź na reklamację.
Reklamacje są rozpatrywane niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia ich doręczenia. W przypadku reklamacji niezawierających elementów wskazanych w tym paragrafie, termin ten biegnie od dnia ich uzupełnienia przez składającego reklamację.
Użytkownik otrzymuje informację o sposobie załatwienia reklamacji na wskazany kontakt.
Produkty nabywane w ramach Wodorowawoda.pl mogą być objęte gwarancją określoną przez AquaBox Polska Sp.z o.o. lub inne podmioty, np. producenta. Warunki gwarancji określa odrębny dokument. AquaBox Polska Sp.z o.o. może ograniczyć rękojmię wobec przedsiębiorców (niebędących Przedsiębiorcami na prawach konsumenta) w przypadkach dozwolonych przez prawo, podając odpowiednią informację na podstronie danego produktu.
Wszelkie komunikaty, o których mowa w niniejszym Regulaminie, oraz korespondencja będą przekazywane Użytkownikom w drodze elektronicznej, na adres poczty elektronicznej podany w ustawieniach Konta lub przy składaniu zamówienia; domyślnie jest to adres podany podczas rejestracji. Wszelka komunikacja, której adresatem na podstawie niniejszego Regulaminu jest AquaBox Polska Sp.z o.o., powinna być kierowana na adres poczty elektronicznej [email protected] lub, gdy niezbędna jest forma pisemna, na adres korespondencyjny AquaBox Polska Sp.z o.o. podany w §1.
AquaBox Polska Sp.z o.o. przetwarza dane osobowe Użytkowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”). Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie https://wodorowawoda.pl/polityka-prywatnosci/.
Wszelkie treści zamieszczone w Wodorowawoda.pl, w tym znaki towarowe, logo, teksty, grafiki, zdjęcia, są własnością AquaBox Polska Sp.z o.o. lub jej licencjodawców i podlegają ochronie prawnej. Użytkownikom nie wolno kopiować, reprodukować, rozpowszechniać ani w żaden inny sposób wykorzystywać tych treści bez uprzedniej pisemnej zgody AquaBox Polska Sp.z o.o.. Niektóre zdjęcia zamieszczone w Wodorowawoda.pl pochodzą z publicznych bibliotek zdjęć i są wykorzystywane zgodnie z ich licencjami. Użytkownicy są odpowiedzialni za przestrzeganie warunków licencji tych zdjęć.
AquaBox Polska Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za szkody pośrednie, przypadkowe, specjalne lub następcze, w tym utratę zysków, danych lub inne straty niematerialne, wynikające z korzystania z Wodorowawoda.pl lub niemożności korzystania z niej, nawet jeśli AquaBox Polska Sp.z o.o. został poinformowany o możliwości wystąpienia takich szkód. Odpowiedzialność AquaBox Polska Sp.z o.o. jest ograniczona do kwoty zapłaconej przez Użytkownika za produkt lub usługę, która jest przedmiotem roszczenia, w granicach dozwolonych przez prawo.
Niniejszy Regulamin podlega prawu polskiemu.
Spory z Użytkownikiem, który nie jest Konsumentem ani Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, a wynikłe na gruncie niniejszego Regulaminu, będą rozpatrywane przez sąd właściwy miejscowo dla AquaBox Polska Sp.z o.o..
Użytkownik będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o podmiotach uprawnionych do rozstrzygania sporów konsumenckich dostępne są na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (https://uokik.gov.pl/). Ponadto, Użytkownik ma możliwość skorzystania z platformy internetowego rozstrzygania sporów (ODR) dostępnej pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Użytkownik może rozwiązać niniejszy Regulamin poprzez przesłanie drogą mailową oświadczenia na adres [email protected], z zachowaniem 15-dniowego okresu wypowiedzenia. AquaBox Polska Sp.z o.o. może rozwiązać niniejszy Regulamin poprzez przesłanie drogą mailową oświadczenia na adres podany przez Użytkownika w ramach Konta, z zachowaniem 15-dniowego okresu wypowiedzenia. AquaBox Polska Sp.z o.o. może wypowiedzieć Użytkownikowi Regulamin ze skutkiem natychmiastowym, przesyłając drogą mailową oświadczenie na adres podany przez Użytkownika w ramach Konta, w przypadku gdy: a. Użytkownik rażąco narusza postanowienia Regulaminu; b. Użytkownik w ramach korzystania z Wodorowawoda.pl narusza prawo.
AquaBox Polska Sp.z o.o. zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany Regulaminu w całości lub w części. O zmianach i o terminie ich wejścia w życie AquaBox Polska Sp.z o.o. poinformuje Użytkownika z wyprzedzeniem co najmniej 15 dni, przesyłając stosowną informację wraz ze zmienionym Regulaminem na adres poczty elektronicznej podany w ustawieniach Konta oraz publikując planowane zmiany w Wodorowawoda.pl. Po otrzymaniu informacji o zmianie Regulaminu Użytkownik może sprzeciwić się zmianom poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail [email protected]. W takim wypadku z dniem wejścia w życie zmian Regulaminu umowa ulega rozwiązaniu, a Konto dezaktywacji. Jeśli Użytkownik nie wyraził sprzeciwu, zmiana Regulaminu wchodzi w życie z dniem określonym w powiadomieniu od AquaBox Polska Sp.z o.o..
Sklep oferuje specjalne ceny dla partnerów biznesowych (B2B). Aby skorzystać z oferty, należy:
Jeśli chcesz w pełni wykorzystać potencjał wody wodorowej, warto zaopatrzyć się w saturator. To nowoczesne urządzenie, które pozwala w prosty i szybki sposób wzbogacić wodę w cząsteczki wodoru, zwiększając jej właściwości prozdrowotne.
Wodorowa woda
We firmly believe that the internet should be available and accessible to anyone, and are committed to providing a website that is accessible to the widest possible audience, regardless of circumstance and ability.
To fulfill this, we aim to adhere as strictly as possible to the World Wide Web Consortium’s (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) at the AA level. These guidelines explain how to make web content accessible to people with a wide array of disabilities. Complying with those guidelines helps us ensure that the website is accessible to all people: blind people, people with motor impairments, visual impairment, cognitive disabilities, and more.
This website utilizes various technologies that are meant to make it as accessible as possible at all times. We utilize an accessibility interface that allows persons with specific disabilities to adjust the website’s UI (user interface) and design it to their personal needs.
Additionally, the website utilizes an AI-based application that runs in the background and optimizes its accessibility level constantly. This application remediates the website’s HTML, adapts Its functionality and behavior for screen-readers used by the blind users, and for keyboard functions used by individuals with motor impairments.
If you’ve found a malfunction or have ideas for improvement, we’ll be happy to hear from you. You can reach out to the website’s operators by using the following email
Our website implements the ARIA attributes (Accessible Rich Internet Applications) technique, alongside various different behavioral changes, to ensure blind users visiting with screen-readers are able to read, comprehend, and enjoy the website’s functions. As soon as a user with a screen-reader enters your site, they immediately receive a prompt to enter the Screen-Reader Profile so they can browse and operate your site effectively. Here’s how our website covers some of the most important screen-reader requirements, alongside console screenshots of code examples:
Screen-reader optimization: we run a background process that learns the website’s components from top to bottom, to ensure ongoing compliance even when updating the website. In this process, we provide screen-readers with meaningful data using the ARIA set of attributes. For example, we provide accurate form labels; descriptions for actionable icons (social media icons, search icons, cart icons, etc.); validation guidance for form inputs; element roles such as buttons, menus, modal dialogues (popups), and others. Additionally, the background process scans all the website’s images and provides an accurate and meaningful image-object-recognition-based description as an ALT (alternate text) tag for images that are not described. It will also extract texts that are embedded within the image, using an OCR (optical character recognition) technology. To turn on screen-reader adjustments at any time, users need only to press the Alt+1 keyboard combination. Screen-reader users also get automatic announcements to turn the Screen-reader mode on as soon as they enter the website.
These adjustments are compatible with all popular screen readers, including JAWS and NVDA.
Keyboard navigation optimization: The background process also adjusts the website’s HTML, and adds various behaviors using JavaScript code to make the website operable by the keyboard. This includes the ability to navigate the website using the Tab and Shift+Tab keys, operate dropdowns with the arrow keys, close them with Esc, trigger buttons and links using the Enter key, navigate between radio and checkbox elements using the arrow keys, and fill them in with the Spacebar or Enter key.Additionally, keyboard users will find quick-navigation and content-skip menus, available at any time by clicking Alt+1, or as the first elements of the site while navigating with the keyboard. The background process also handles triggered popups by moving the keyboard focus towards them as soon as they appear, and not allow the focus drift outside it.
Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.
We aim to support the widest array of browsers and assistive technologies as possible, so our users can choose the best fitting tools for them, with as few limitations as possible. Therefore, we have worked very hard to be able to support all major systems that comprise over 95% of the user market share including Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera and Microsoft Edge, JAWS and NVDA (screen readers).
Despite our very best efforts to allow anybody to adjust the website to their needs. There may still be pages or sections that are not fully accessible, are in the process of becoming accessible, or are lacking an adequate technological solution to make them accessible. Still, we are continually improving our accessibility, adding, updating and improving its options and features, and developing and adopting new technologies. All this is meant to reach the optimal level of accessibility, following technological advancements. For any assistance, please reach out to